Kerstpakketten kan je simpelweg via onze webshop plaatsen. Na het plaatsen van de bestelling krijgt je automatisch een proforma factuur en na de betaling krijgt je de factuur voor jouw administratie.
Echter zijn er wel uitzonderingen op de standaard bestellingen, hieronder enkele dingen waar je tegenaan kunt lopen tijdens het bestellen.
Achterafbetalen wordt gefaciliteerd door onze kredietverzekeraar. Om deze reden wordt er een check uitgevoerd op jullie kredietwaardigheid.
Om deze controle in gang te zetten moeten de gegevens die bekend zijn precies zijn overgenomen.
Waardoor kan achteraf betalen geweigerd worden:
- Gegevens zoals bekend bij KVK niet goed overgenomen
- Spaties achter of voor belangrijke gegevens zoals postcode (zorg dat je geen spaties hebt)
- Je hebt openstaande rekeningen bij een kredietverzekeraar waardoor de order niet plaatst (neem hiervoor contact met ons op)
Voor onze Belgische klanten graag in plaats van het KVK-nummer chamber of commerce nummer invullen.
Wanneer je alles goed hebt ingevuld en de fout blijft voorkomen ben ik bang dat je niet voor het gewenste bestel bedrag verzekerd bent. Graag verzoeken wij je een andere betaalmethode te kiezen.
Pakketten kunnen in de basis niet gereserveerd worden. Bij ons is de regel dat de pakketten pas gereserveerd staan als ze betaald zijn. Dit doen we omdat de voorraad in de piek maanden hard terug loopt.
Dit is de manier om het voor iedereen het eerlijkste te maken. Mocht je toch kerstpakketten willen reserveren kunnen wij dit bij uitzondering doen, bijvoorbeeld als je de bestelling hebt geplaatst en je kunt het pas over 2 dagen betalen, hiervoor kunnen wij uitzonderingen maken. Voor reserveren altijd contact met ons opnemen.
Heb je vragen over je order of wil je jouw kerstpakketten bestellen dan kun je altijd contact met ons opnemen!